Zprávy 2014

13.12.2014

Sbírka v prodejnách Lidl vynesla pro nemocné děti rekordní částku 14 milionů korun

Čtrnáctidenní sbírka Srdce pro děti v prodejnách Lidl vynesla přes 12,5 milionu korun. Společnost Lidl tuto částku navýšila na 14 milionů a celková suma je tak o šest milionů vyšší než v loňském roce.

Sbírka probíhala ve 229 prodejnách Lidl v termínu od 17. do 30. 11. 2014. Zákazníci mohli do sbírky přispět nákupem samolepky ve tvaru srdce s logem projektu v hodnotě 30 korun. Ze všech prodejen Lidl na území ČR se přitom nejvíce peněz vybralo stejně jako v předchozích dvou letech v prodejně v Příbrami, kde sevybralo přes 143 tisíc Kč. Hranici 140 tisíc korun překročila také prodejna v Turnově a Praze 8.

„Moc jsme si přáli v letošní sbírce překonat hranici 10 milionů korun, ale že se nám to podaří s takovým náskokem, to jsme nečekali. Z částky jsme nadšení a velký dík patří hlavně našim zaměstnancům za jejich nasazení a také zákazníkům za jejich štědrost,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl. Spolupráce maloobchodního řetězce Lidl s obecně prospěšnou společností Život dětem pokračuje již čtvrtým rokem a za tu dobu se podařilo zlepšit život zhruba 500 nemocným dětem.

Finanční prostředky ze sbírky slouží k nákupu zdravotnického materiálu a potřeb pro děti s těmito vážnými onemocněními: spinální svalová atrofie a dystrofie, dětská mozková obrna, cystická fibróza, mukopolysacharidóza, autismus, kombinované postižení, onkologická onemocnění a nemoc EB tzv. motýlích křídel.

O společnosti Lidl:

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 230 prodejen. Lidl se stal čtyřikrát Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické pro svou vysokou funkčnost, účelovost, příjemné ačisté prostředí. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňujezákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždystojí zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny.
Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz.

aktualita434a 774_5_1_SRDCE_PRO_DETI_podekovaniu